Politica de retur

Transport / livrare H2O clean

Transportul  este asigurat GRATUIT pe toata raza Municipiului Iași pentru comenzile peste 99 ron și CONTRA COST pentru comenzile sub 99 ron. Taxa de transport pentru zona Iași poate varia in functie de numarul de Km parcusi pana la locatia clientului, dar nu mai mica de 29.90 lei. Livrarea produselor se face in conditiile stabilite de comun acord cu clientul sau reprezentantul clientului si nu poate fi mai putin de 48 ore de la data de colectare a produselor. Cazurile de livrare a produselor spalate in mai putin de 48 ore sunt considerate exceptii si sunt putatoare de costuri suplimentare respectiv taxa de urgenta, in cuantum stabilit in functie de zona de colectare, perioada zilei, etc.

Cine imi va ridicate/livra produsele comandate?

Comenzile sunt ridicate/livrate folosind angajatii companiei.

Cum urmaresc livrarea?

Dupa ce comanda va fi plasata catre canalele noastre de comunicare, puteti oricand sa ne intrebati de stadiul livrarii.

De ce nu am primit toate produsele trimise?

De ce nu am primit toate produsele trimise?

  • Unele produse necesită extra curățare, se prelungește livrarea cu 1-2 zile lucrătoare
  • Există foarte rar omiteri să rămână un produs în spălătorie, dacă există astfel de cazuri. Se livrează în maxim 48 de ore.

Dacă ai verificat toate posibilitățile menționate mai sus și bunurile încă lipsesc, contactează-ne la 0733 311 166 sau contact@h2oclean.ro.

Ce fac dacă comandă mea nu ajunge în timpul estimat?

Comanda poate întârzia maxim 48 ore față de timpul de livrare standard (4-5 zile lucrătoare) din motive care țin încărcarea zilnică și numărul de comenzi.

Dacă optez pentru ridicare/livrare EXPRESS voi avea taxe suplimentare?

Poți să optezi pentru ridicare în aceeași zi și livrare a 2 zi, în functine de gradul de încărcare a spalatoriei va trasmitem disponibilitatea noastră și poate există o taxa suplimentară .

Un produs nu poate fi returnat pentru reluarea procesului de curățare în următoarele situații :
  • În cazul în care curățarea nu este la nivelul așteptărilor dvs.
  • Prezintă părți descusute care la predare nu s-au observat
  • Difuzare excesivă a culorilor din încălțăminte
  • Produsul are cute în urmă calcării
Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale/parțiale de comenzi, clientul primește banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial în interval de 48 de ore de la dată primirii și constatării neconformității.

Conform Ordonanței nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la contact@h2oclean.ro sau la numarul de telefon: 0733 311 166 si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la contact@h2oclean.ro sau la numarul de telefon: 0733 311 166 si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.

Clauze speciale / limita de răspundere H2O clean
  1. Produsele date spre spălare care nu posedă eticheta cu recomandări de întreținere ale firmei producătoare, se primesc pentru prelucrare / spălare numai pe riscul clientului.
  2. În cazul în care produsele se deteriorează din cauza unor vicii ascunse / defecțiuni provenite din insuficientă rezistență a urzelii, festonului (cusătură de pe margine) sau a altor părți componente ale produsului, H2O Clean Spalatoire Ecologică nu răspunde pentru daunele cauzate. Produsele se procesează cu acordul clientului.
  3. Clientul are obligăția de a transmite detalii necesare asupra stării fizice a produselor ce urmează a fi spălate printre care enumerăm: stadiul de degradare, deficiențe de orice tip, existența petelor precum și originea acestora, alte informații necesare procesării corecte a produselor predate spre spălare.
  4. H2O Clean Spalatoire Ecologică Iași se obligă: – să preia și să măsoare/verifice produsele ce urmează a fi spălate; măsurarea produselor se efectuează la hala/teren la client; – să transmită un termen de livrare al produselor spălate; – să asigure clientului serviciile de spălare covoare/articole vestimentare la un standard calitativ corespunzător; – să ia în considerare și să înlăture deficiențele sesizate în scris sau verbal de către client sau reprezentații legali ai clientului, dacă acestea sunt corect identificate; – informează în timp util clientul despre eventualele modificări survenite din motive neprevăzute care ar putea modifică termenul de livrare al produselor spălate.
  5. În ceea ce privește uzură produselor: ambele părți recunosc în principiu un grad de uzură de 20 % față de condiția inițială a produsului preluat în vederea spălării.