Termeni și condiții
Termeni și condiții H2O Clean | Spălătorie Covoare Iași
Website-ul www.H2Oclean.ro este proprietatea H2O CARPET CLEAN SRL, având codul unic de identificare 40220765, cu sediul social în Iași, Std. Cetățuia, nr.19, bl.752, sc.d,et.3,ap.15, jud. Iași, contul nr. RO19BTRLRONCRT0476176001, deschis la Banca BT, denumit în continuare „site” precum și Clauzele speciale / Limita de răspundere pentru serviciile prestate de H2O Clean Spălătorie Covoare împreună cu MODUL de Prelucrare a datelor cu caracter personal.
Acuratețea, integralitatea și actualitatea informației H2O clean
Cu toate că depunem toate eforturile necesare pentru a asigura acuratețea și integralitatea informației de pe acest website, nu ne asumăm responsabilitatea dacă informațiile disponibile pe acest website nu sunt exacte sau complete. Orice raportare la materialul de pe acest website se va face pe propriul dumneavoastră risc. Sunteți de acord că este responsabilitatea dumneavoastră de a monitoriza orice modificări ale materialului și informațiilor de pe acest site.
Servicii | H2O clean spalatoire ecologică iași
H2O Clean pune la dispoziția clienților săi servicii de Spalatoire Ecologică de haine, covoare și încălțăminte, cât și servicii de croitorie și retus. Serviciile H2O Clean se adresează clienților persoane fizice precum și clienților persoane juridice. Serviciul de transport precum și alte servicii sunt puse la dispoziția clienților pe baza de programare prealabilă sau comandă online.
- Comandă telefonică la unul din numerele de telefon prezentate în pagină de contact
- Comandă online prin formularul prezent pe pagină de contact
- Comandă prin mesaj cu ajutorul aplicației messenger
- Comandă prin mesaj cu ajutorul aplicației whatsapp
- Comandă prin aplicația de Android H2O Clean
- Comandă prin site-ul www.h2oclean.ro
Programările sunt onorate în ordinea primirii (după principiul primul venit primul servit) și în funcție de capacitatea de procesare și transport (în anumite perioade ale anului comenzile pot ajunge să fie onorate și la distanță de o săptămână față de momentul plasării comenzii, indiferent prin ce metodă această ar plasată).
Programarea presupune stabilirea unei zile de colectare și livrare a produselor spălate precum și stabilirea unui interval orar de colectare a produselor.
4. Preluare covoare / măsurători / plata serviciilor
Produsele se preiau la dată programată și în intervalul orar transmis. Preluarea produselor se face pe baza unui bon de comandă tipizat, emis și tipărit de H2O Clean Spălătorie Covoare, bon de comandă care conține datele de identificare ale clientului, număr de telefon, adresă de colectare produse, observații, datele de identificare ale societății noastre împreună cu datele de identificare ale delegatului societății noastre și ale mașinii cu care se face colectare produselor dumneavoastră.
Măsurarea și estimarea costului produselor se efectuează la punctul de lucru sau la sediul societății în funcție de caracteristicile acestuia.
Plata serviciilor se face la livrarea produselor pe baza unei note de plată și a bonului fiscal sau a facturii (atunci când această a fost solicitată).
5. Condiții de transport
Transportul este asigurat GRATUIT pe toată rază Municipiului Iași pentru comenzile peste 99 ron și CONTRA COST pentru comenzile sub 99 ron. Taxa de transport pentru zona Iași poate varia în funcție de numărul de Km parcusi până la locația clientului, dar nu mai mică de 29.90 lei. Livrarea produselor se face în condițiile stabilite de comun acord cu clientul sau reprezentantul clientului și nu poate fi făcută în mai puțîn de 48 ore de la dată de colectare a produselor. Cazurile de livrare a produselor spălate în mai puțîn de 48 ore sunt considerate excepții și sunt purtătoare de costuri suplimentare respectiv taxă de urgență, în cuantum stabilit în funcție de zona de colectare, perioada zilei, etc.
Termenul de livrare este de obicei 48 ore – 3/4 zile lucrătoare. Acest termen de livrare al produselor spălate se poate prelungi în funcție de zilele nelucrătoare stabilite prin lege. Termenul de livrare stabilit poate fi modificat de client prin aceleași metode de comunicare prin care se face și comandă. Adresa de livrare a produselor spălate se poate schimbă cu condiția că nouă adresă de livrare să fie comunicată unui operator al H2O Clean cu cel puțîn 2 zile în avans față de ziua livrării produselor.
Termenul de livrare se poate modifică și la inițiativa societății noastre în cazuri de forță majoră (imposibilitate livrare produse, bază materială defectuoasă, defecțiuni utilaje, defecțiuni tehnice majore, vreme neprielnică, etc.)
6. Limita de răspundere
H2O Clean oferă servicii de spălătorie covoare, articole vestimentare, încălțăminte etc. Spălarea presupune folosirea de utilaje pe bază de apă și detergent profesional ecologic, spălarea fiind făcută mecanic. Clauze de spălare a produselor:
- Produsele date spre spălare care nu posedă etichetă cu recomandări de întreținere ale firmei producătoare, se primesc pentru spălare numai pe riscul clientului
- Produsele date spre spălare care posedă etichetă cu recomandări de întreținere ale firmei producătoare în care se specifică altă metodă de întreținere decât spălarea cu apă și detergent, se primesc pentru spălare numai pe riscul clientului
- Clientul are obligăția de a transmite detalii necesare asupra stării fizice a produselor ce urmează a fi spălate printre care enumerăm: stadiul de degradare, deficiențe de orice tip, existența petelor precum și originea acestora, alte informații necesare procesării corecte a produselor predate spre spălare.
- În cazul în care produsele se deteriorează datorită unor vicii ascunse, defecțiuni provenite din insuficientă rezistență a urzelii, a festonului (cusătura de pe margine), a coloranților sau a altor părți componente ale produsului, H2O Clean Spălătorie Covoare nu răspunde pentru daunele cauzate. Produsele se procesează cu acordul clientului.
H2O Clean Spălătorie Textilă Iași se obligă:
- Să preia șprodusele ce urmează a fi spălate
- Să transmită un termen de livrare al produselor spălate
- Să asigure clientului serviciile de spălare la un standard calitativ corespunzător
- Să ia în considerare și să înlăture deficiențele sesizate în scris sau verbal de către client sau reprezentanții legali ai clientului, dacă acestea sunt corect identificate
- Informează în timp util clientul despre eventualele modificări survenite din motive neprevăzute care ar putea modifică termenul de livrare al produselor spălate
În ceea ce privește uzură produselor: ambele părți recunosc în principiu un grad de uzură de 20 % față de condiția inițială a produsului preluat în vederea spălarii.